DUDI AZIZ . HOS . MEDIAGRAPHER . WARIS SUKU MUNGKAL LUAK ULU MUAR


Assalamualaikum wth dan salam sejahtera buat semua yang mengikuti playlist 'Adat Perpatih Luak Ulu Muar'. . Playlist ini.., saya #DudiAziz perkenalkan di dalam #ChannelVideo #Youtube #DudiAziz bertujuan untuk mengumpulkan peristiwa bersejarah yang berlaku yang saya rakamkan untuk tatapan generasi di masa akan datang. . Beberapa peristiwa seperti Perlantikan dan Pengisytiharan Dato' Lembaga sesuatu suku di Luak Ulu Muar mungkin mengambil masa yang lama untuk dilihat oleh waris bersuku yang masih muda. . Saya ambil peluang ini untuk berkongsi kepada semua sekarang.., dan untuk masa hadapan.. setelah kita semua yang masih hidup kini akan pulang ke Rahmatullah. . Perkongsian ini penting.., bukan berkepentingan. Manfaat dan syafaat yang hendak kami kongsikan bersama. . Saya berharap.., semakin ramai menyedari kepentingan bukti visual seperti ini untuk menjadi sebahagian bahan kajian esok lusa. . Teruskan dan sentiasa menyokong usaha saya.. Terima kasih!! . Klik link https://youtu.be/EZ3mtkvBYKo

Comments